Beweging, feest en een suikerspin in één beeldmerk

Een zorgorganisatie in beweging
Donderdag 11 mei knalde het dak eraf tijdens Festival WaanZINNig in De Suiker op het Suikerunie terrein. Om de zoveel jaar organiseert zorgorganisatie ZINN een groot feest voor medewerkers en vrijwilligers. In de communicatie vooraf én tijdens het feest was één beeldmerk terugkerend: een grote suikerspin die als een wervelwind op een platenspeler draait en alle ingrediënten van een festival in beweging brengt.

De totstandkoming
ZINN had voor festival WaanZINNig een beeldmerk nodig dat paste bij een festival én het jaarthema van ZINN: beweging. Om alle ingrediënten van festival WaanZINNig samen te brengen tot een beeldmerk, kwam ZINN eind januari bij mij terecht. Het beeldmerk moest een festivalgevoel uitstralen en natuurlijk moest er iets gedaan worden met het jaarthema en een suikerspin. De link met De Suiker was natuurlijk snel gelegd. In het resultaat komt alles perfect tot uiting.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lees meer over